Mezinárodní platforma Shopify aktuálně nabízí plnou českou lokalizaci. Kromě přeloženého rozhraní tak umožňuje rovněž integraci e-shopu s českými partnery.
Stav českého překladu Shopify jsme probírali v našem předešlém článku. Dnes si detailněji projdeme partnerské aplikace, které jsou českým klientům k dispozici.
Balíkobot
Integrace e-shopu s platformou Balíkobot vám ulehčí správu veškeré logistiky. Balíkobot váš obchod napojí na více než 30 největších českých dopravců včetně UPS nebo České pošty. Všechny objednávky tak zvládnete spravovat přímo v rozhraní e-shopu. Balíkobot navíc zajistí také automatickou kontrolu dat z objednávky a tisk adresních štítků.
Cena aplikace se odvíjí od počtu zpracovaných objednávek, pohybuje se v rozmezí 9–69 $ (cca 195–1409 Kč).
Zásilkovna
Oblíbený český dopravce nabízí pro integraci s Shopify hned dvě verze vlastní aplikace. V té základní najdete možnost exportu dat do CSV souboru a výběr výdejního místa Zásilkovny po dokončení objednávky.
Pokročilou verzi ocení hlavně větší e-shopy. Integrace v tomto případě totiž probíhá automatizovaně pomocí API. Funkce jako tisk štítků nebo import balíčků tak máte přímo ve své Shopify administraci.
Základní verze vás měsíčně vyjde na 9,99 $ (214 Kč), ta pokročilá pak na 19,99 $ (428 Kč).
GoPay
Česká platební brána GoPay zatím mezi platebními metodami v Shopify k dispozici není, platforma však podporuje její napojení. Integraci můžete provést i sami pomocí GoPay REST API. Správnost integrace pak snadno ověříte pomocí dostupného testovacího účtu.
GoPay si účtuje poplatky v závislosti na výši vašeho měsíčního obratu. Standardně jde o 0,9 %–2,2 % z transakce, menší e-shopy platí také fixní poplatek 180 Kč za provoz brány. Velkým zákazníkům nabízí služba individuální ceník.
Comgate
Situace kolem další z českých platebních bran, Comgate, se velmi podobá předchozímu případu. Do Shopify ji tedy napojíte, ale budete k tomu potřebovat asistenci odborníka.
Stejně jako GoPay si i Comgate účtuje jako poplatek procenta z prováděných transakcí, konkrétně 0,79–0,99 %. Menší e-shopy také platí měsíční poplatek ve výši 99–149 Kč.
Stripe
Platební brána Stripe je široce používaná v česku i zahraničí. Své příznivce si získala díky kvalitnímu zabezpečení, podpoře různých vydavatelů karet i Apple Pay.
A co je na tom nejlepší? Najdete ji mezi standardními platebními metodami v rámci vaší Shopify administrace. Potěší vás také absence fixních poplatků za využití služby – platíte pouze procentem z transakcí.
Fakturoid
Zautomatizujte výdej fakturací díky napojení na českou účetní platformou Fakturoid. Integrace vám umožní automatické generování faktur i jejich párování při platbě bankovním převodem. Z dalších funkcí stojí za zmínku automatické storno fakturace, jejíž platbu zákazník zrušil, nebo tvorba vlastního variabilního symbolu.
Měsíčně za aplikaci dáte 9,99 $ (415 Kč).
Heureka
K integraci vašeho Shopify e-shopu s československým srovnávačem Heureka slouží hned dvě praktické aplikace. Jedna se zaměřuje na práci s produktovým katalogem, druhá sbírá zpětnou vazbu od vašich zákazníků.
Pro správu produktů na Heurece slouží aplikace Heureka XML Feed. S její pomocí vytvoříte XML produktový a dostupností feed podle vlastních parametrů – a to i pro jednotlivé kolekce výrobků. Zaručí také automatickou synchronizaci dat s Heurekou. Aplikace funguje také pro vyhledávač nábytku FAVI. Měsíčně za ni dáte 9,99 $ (214 Kč).
Recenze od zákazníků sbírá aplikace Heureka.cz – Ověřeno zákazníky. Získáte tak cennou zpětnou vazbu a v lepším případě také certifikát Heureky, který přiláká další nakupující. Zákaznické recenze pak můžete jednoduše exportovat na váš web. Aplikace vás měsíčně vyjde na 5 $ (107 Kč).
MailChimp
Shopify rovněž podporuje integraci několika e-mailingových nástrojů, mezi kterými nechybí ani v Česku populární MailChimp. Praktická aplikace vám umožní propojit marketingová data z Shopity s kontaktním listem v Mailchimpu. Díky tomu snáze oslovíte různé zákaznické segmenty nabídkou na míru. Jednoduše také vytvoříte remarketingovou kampaň.
Kolik to stojí? Základní verze je do 2000 kontaktů zdarma. Pokud máte zájem o další funkce nebo více zákazníků, pohybuje se cena za měsíční předplatné od 11 $ výše.
Potřebujete s napojením nových funkcí do e-shopu pomoct? Kontaktujte naše specialisty.