Na Shopify běží celosvětově více než milion e-shopů, které nabízejí módu, sportovní potřeby, ale i oblíbené seriály. Obchodníci se snaží zákazníky zaujmout neotřelým designem i řadou funkcí– a mnozí s platformou dokážou hotové divy. Nechte se inspirovat úspěšnými příklady z domova i ze světa. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější.
Zahraniční e-shopy:
Gymshark
Populární anglická fitness značka Gymshark se zaměřuje na výrobu módního a funkčního oblečení pro sportovce. Známá
Používá Shopify Plus a vlastní e-shopovou šablonu, která kromě čistého designu zaujme přehledností i řadou praktických funkcí, které přispívají k lepšímu UX. Zákazník si snadno navolí velikost produktu a platforma mu doporučí, s čím zvolený oděv produkt zkombinovat. A při platbě může klidně volit i nákup na splátky.
Manscaped
Americký brand péče o tělo a vousy vsadil při budování svého mezinárodního e-shopu na vlastní Shopify šablonu, která na první pohled zaujme atraktivním designem a podporou efektních animací. Uživatele potěší také atraktivní menu plné grafických prvků, stejně jako spousta interaktivních galerií. Nerozhodného zákazníka lákají ke koupi slevové odznáčky u jednotlivých produktů nebo proklikávací lišta s akční nabídkou v záhlaví webu.
BBC Shop
Americký e-shop známé britské televizní stanice nabízí kolekce oblíbených seriálů, upomínkové předměty, a dokonce i oblečení.
Zaujme minimalistickým designem i atraktivními vizuálními prvky včetně videí. E-shop podporuje různé měny a nechybí na něm ani řada marketingových prvků jako upoutávka na nejnovější předobjednávky, upozornění na omezený počet kusů výrobku nebo formulář na zisk slevy.
Kylie Cosmetics
Úspěšný americký e-shop s kosmetikou běží na vlastní šabloně Shopify Plus. Nabízí tři tematické sekce pro jednotlivé kategorie produktů. Každá ze sekcí zaujme osobitým designem i obsahem přizpůsobeným konkrétní cílové skupině.
E-shop podporuje vícero měn a umožňuje volit dovoz do různých zemí světa. Uživatelky ocení také možnost využití promo kódů či nákupů na splátky. Zákaznice z USA si navíc mohou jako bonus ke své objednávce zdarma přidat vzorky kosmetiky dle vlastního výběru.
Decathlon
Jedním z nejúspěšnějších Shopify e-shopů vůbec se může pochlubit značka Decathlon, největší světový prodejce sportovního vybavení. Její US e-shop obsahuje několik tisíc produktů přehledně seřazených do kategorií podle různých sportů. Nechybí pokročilé mega menu, vyhledávání ani sekce pro přihlášené zákazníky. Kromě typického design obchod zaujme také podrobnými informacemi o každém produktu, množstvím zákaznických recenzí nebo řadou variant jednotlivých výrobků.
České e-shopy:
OKAY
Český e-shop s elektrem a nábytkem OKAY potěší uživatele svojí přehledností a širokým sortimentem. Využívá vlastní Shopify šablonu s doplňky pro zákaznické recenze a sledování konverzí. Produkty se dají podrobně filtrovat, orientaci navíc usnadňují slevové odznáčky a štítky typu “doprava zdarma”. Perličkou je pak funkce 3D vizualizace, díky které si můžete pomocí mobilu prohlédnout vybraný nábytek přímo u vás doma.
E-shop českých nutridrinků Mana vyniká stylovou grafikou a minimalistickým designem. Přehledný obchod nabízí několik produktových kategorií – kromě drinků v něm naleznete i oblečení. Cena výrobků na webu se navíc dynamicky mění podle zvoleného způsobu platby. E-shop podporuje několik jazyků i zahraničních měn, najdete zde také množství zákaznických recenzí.
SNUGGS
Česká značka menstruačních kalhotek Snuggs svěřila svůj e-shop ShopifyBuilders. E-shop byl vytvořen na míru od základu, podle grafického návrhu dodavatele. Přidali jsme k němu doplňky pro správu slev, dárkových poukazů i logistiky. E-shop tak zákaznicím aktivně nabízí vhodné slevy a v košíku vše názorně počítá. Výběr výrobků také usnadňují praktické odznáčky a štítky. Celý e-shop jsme přizpůsobili také pro zahraniční trhy.
Sháníte kvalitní Shopify e-shop? Kontaktujte naše experty, kteří vám navrhnou řešení podle vašich představ.